hari yang mendebarkan *_^

selamat petang semua bloggers.....
ari ni merupakan ari result budak2 diploma UiTM diumumkan....
debarannya jangan kata lah.....huhu
bangun je subuh aku tengok ada msg kt hp....
rupanya dri mrs superman....die bagitau result dh kuar....die dh tgk...n lulus suma....
aku pn dengan semangat dan penuh debaran p amek laptop pas solat subuh....
dalam hati berdoa sebanyak yang mungkin supaya lulus suma subject....
log in email....tgk inbox.....
ALHAMDULILLAH.....lulus semua....CGPA pn dh naik balik ckit....
syukur tak terkira aku panjatkan pada ALLAH S.W.T......
lepas tnjuk result kt mak aku,aku pn call lah mR aSh....
betapa gembiranya suara die.....bila aku bagitau result aku....
ujung minggu ni dh nk masuk sem last.....
kena usaha lebey......semoga aku dapat abiskan diploma akaun ni dgn keputusan yang baik..
AMIN..............


makan McD beriya-iya, jgn lupe komen n follow blog ni ya ^_^

No comments:

c0pYrIghT 0f mRs.d